Friday, September 14, 2007

Sorry & Blog Lama

Akhirnya aku berjaya jg buka blog lama selepas mengodek2 dari pagi sampai aku tak wat keja lain.... hehe..

Ok korang boleh lagi masuk blog lama di http://askar2pencen.blogspot.com/

Kalau nak masuk citer kat blog lama just email ke askarpencen.penang@blogger.com

Kalau ada saper2 nak masukkan citer terbaru kat blog ni lak just email ke exrotu-usm.askar@blogger.com

Kalau nak email kat dua2 email tu pun boleh, nanti korang punya citer akan kuar kat dua2 blog. Banyak tul kalau aku ni kan...

Kalau korang nak update citer just hantar email pakai phone yang ada multimedia mesages pun boleh just hantar email kat salah satu email diatas

So maknanya kita ada 2 blog. Kalau rajin aku akan update balik blog2 ni kay

Cuma nak minta kerjasama pada geng2 semua saper2 yang ada kamera canggih yang boleh mms atau email bolehla send gambar2 terbaru ke askarpencen.25100@uploads.photobucket.com Jangan lupa letak tajuk, karang korang hantar gambar tapi aku tak tahu saper punya gambar.

Nanti aku akan buka satu fotopages untuk semua

Shah0808

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home